Granica

Dawno, dawno temu na przystani promowej pracowała bardzo, ale to bardzo brzydka celniczka. W wolnych chwilach Tina chodziła boso po lesie, a do snu czytała kryminały Lisy Marklund. Nie miała szczęścia w miłości, a jej ojciec chorował na amnezję. Za to w pracy była bardzo doceniana, bo umiała wykryć przemycany alkohol (podając dokładną liczbę butelek, zanim jeszcze torba delikwenta została otwarta), a nawet wyczuwała złe zamiary kontrolowanych osób. Pewnego dnia przed jej stanowiskiem stanął jednak tajemniczy mężczyzna, którego zamiarów nie umiała rozpoznać. Był to bez wątpienia facet ze skłonnością do… trollowania.

Czas trwania: 1 godz. 41 min.
Reżyseria: Ali Abbasi
Scenariusz: Ali Abbasi, Isabella Eklöf
Gatunek: fantasy, thriller, romans
Produkcja: Dania, Szwecja
Obsada: Eva Melander (Tina), Eero Milonoff (Vore), Jörgen Thorsson (Roland), Ann Petrén (Agneta)

Zwierzęta

Nick i Anna nie radzą sobie z kłopotami w małżeństwie, a remedium na ich problemy ma być półroczny wyjazd do Szwajcarii. Ona ma poszukać spokoju do pisania książki, on ma odnaleźć nowe inspiracje dla prowadzonej przez siebie restauracji. Przy dźwiękach sympatycznej muzyki dochodzącej z kabrioletu uśmiechnięci i zadowoleni wjeżdżają wprost do tunelu szaleństwa. Katalizatorem wydarzeń jest wypadek – potrącenie owcy – rozpoczynający spiralę achronologii i niedorzeczności.

Czas trwania: 1 godz. 34 min.
Reżyseria: Grzegorz Zgliński
Scenariusz: Grzegorz Zgliński, Jörg Kalt
Produkcja: Austria, Polska, Szwajcaria
Obsada: Birgit Minichmayr (Anna), Philipp Hochmair (Nick), Mona Petri (Mischa / Andrea), Mehdi Nebbou (Tarek)

Wszyscy wiedzą

Festiwal Dobrych Filmów

Po wielu latach nieobecności Laura wraz z dwójką dzieci powraca do rodzinnego miasteczka w Hiszpanii na wesele siostry. Podczas hucznej zabawy spotyka Paco, swoją wielką, pierwszą miłość. Imprezę przerywa zniknięcie Irene, nastoletniej córki Laury. Przy okazji poszukiwań na jaw wychodzą rodzinne tajemnice, o których wszyscy woleliby zapomnieć. W upalnym, sennym miasteczku pod powierzchnią czai się mrok. Wszyscy są podejrzani.

Czas trwania: 2 godz. 12 min.
Reżyseria: Asghar Farhadi
Scenariusz: Asghar Farhadi
Gatunek: dramat
Produkcja: Francja, Hiszpania, Włochy
Obsada: Penélope Cruz (Laura), Javier Bardem (Paco), Ricardo Darín (Alejandro), Eduard Fernández (Fernando)

Pierwszy człowiek

Damien Chazelle i Ryan Gosling łączą siły w historycznej opowieści o misji NASA, dzięki której na Księżycu wylądował człowiek. Film skupia się na życiu Neila Armstronga w latach 1961-1969. „Pierwszy człowiek” to wstrząsająca, opowiedziana w pierwszej osobie historia na podstawie książki Jamesa R. Hansena. Zapis trudu, wyrzeczeń i poświęcenia, które wiązały się z jedną z najbardziej niebezpiecznych misji w historii ludzkości.

Czas trwania: 2 godz. 21 min.
Reżyseria: Damien Chazelle
Scenariusz: Josh Singer
Gatunek: biograficzny, dramat
Produkcja: USA
Obsada: Ryan Gosling (Neil Armstrong), Claire Foy (Janet Armstrong), Jason Clarke (Ed White), Kyle Chandler (Deke Slayton)

 

Gentleman z rewolwerem

To wydarzyło się mniej więcej naprawdę. Forrest Tucker wiódł bardzo uporządkowane życie. W równie bezczelny, co sympatyczny sposób rabował banki, a kiedy czasem powinęła mu się noga i trafiał za kratki, uciekał z więzienia tylko po to, by dokonywać kolejnych napadów. Dopiero gdy spotkał na swej drodze wyjątkową kobietę, znalazł powód, by się ustatkować i schować swój rewolwer gdzieś na dno szuflady. Jednak mając siedemdziesiątkę na karku trudno jest zrezygnować ze starych przyzwyczajeń. Kiedy nadarzy się okazja, by zrobić ostatni skok, Tucker będzie musiał odłożyć planowanie emerytury na później.Czas trwania: 1 godz. 33 min.
Reżyseria: David Lowery
Scenariusz: David Lowery
Gatunek: komedia kryminalna
Produkcja: USA
Obsada: Robert Redford (Forrest Tucker), Sissy Spacek (Jewel), Casey Affleck (John Hunt), Danny Glover (Teddy)

Fahrenheit 11/9

W jaki sposób Donald Trump, milioner i jeden z najbardziej wpływowych ludzi w USA, został prezydentem? Czy uda się powstrzymać go przed zwycięstwem w kolejnych wyborach? Jaki wpływ na Amerykę i losy całego świata mają decyzje zapadające w Białym Domu? Najwyższy czas zajrzeć za kulisy władzy mocarstwa numer jeden. Niewybaczalne błędy, które popełnił Barack Obama, nowe pokolenie liderów, które szykuje się do przejęcia władzy w USA i zagrożenia, które czekają zachodnią cywilizację – to tylko wierzchołek góry lodowej tematów poruszonych w najnowszym filmie Michaela Moore’a. Nie zabraknie skandali, tajemnic, niewygodnych faktów i… dużej dozy rozbrajającego humoru. Decydujące momenty wyborów w 2018 i 2020 roku już wkrótce, atmosfera rozgrzana jest do czerwoności, a każdy oddany głos jest na wagę złota. Ich wynik zadecyduje nie tylko o losach Ameryki, ale i całego świata. Zapomnijcie o „amerykańskim śnie” – witajcie w „amerykańskim koszmarze”!

Reżyseria: Michael Moore
Scenariusz: Michael Moore
Gatunek: dokumentalny
Produkcja: USA

Z perspektywy Paryża

Pełen oczekiwań Etienne przenosi się z Lyonu do Paryża, aby studiować reżyserię filmową na Sorbonie. Na studiach poznaje Jean-Noëla i Mathiasa, którzy podzielają jego pasję do kina. Wspólnie omawiają kanon filmowy, czytają teksty Flauberta i Pasoliniego, słuchają Bacha i Mahlera. Mathias zachowuje się jednak podejrzanie – czasami znika na całe tygodnie i nikt nie wie, gdzie się wtedy podziewa. Etienne jest tym szczególnie zaniepokojony, kiedy odkrywa, że przyjaciel dzieli swój sekret z Annabelle, młodą kobietą, która mieszka razem z Etienne’em i w której bohater jest potajemnie zakochany.

Czas trwania: 2 godz. 17 min.
Reżyseria: Jean-Paul Civeyrac
Scenariusz: Jean-Paul Civeyrac
Gatunek: dramat
Produkcja: Francja
Obsada: Andranic Manet (Etienne), Diane Rouxel (Lucie), Jenna Thiam (Valentina), Gonzague Van Bervesseles (Jean-Noël)

Nadmiar łaski

Życie Lucii i Arturo nie jest usłane różami, dodatkowo przeżywają właśnie kryzys związany ze zdradą małżeńską. Gorąca kłótnia – raz po raz tonowana, by nie obudzić nastoletniej córki, w efekcie nieznalezienia rozwiązania Arturo odchodzi. Delikatna, wrażliwa i ciężko pracująca Lucia od teraz musi sobie radzić sama. Wkrótce podczas służbowej podróży poznaje kobietę, którą bierze za bezdomną uchodźczynię. Ta jednak przedstawia się jej jako Matka Boska.

Czas trwania: 1 godz. 50 min.
Reżyseria: Gianni Zanasi
Scenariusz: Gianni Zanasi, Giacomo Ciarrapico
Gatunek: Komedia
Produkcja: Włochy
Obsada: Alba Rohrwacher (Lucia), Elio Germano (Arturo), Giuseppe Battiston (Paolo)

Donbas

Akcja filmu rozgrywa się w Donbasie, wschodnim regionie Ukrainy, kontrolowanym przez liczne grupy przestępcze. Trwa wojna hybrydowa – konflikt pomiędzy ukraińską armią zasilaną ochotnikami a bojówkami separatystycznymi wspieranymi przez rosyjskie oddziały. Koszmar staje się udziałem ludności cywilnej. Z drugiej strony toczy się codzienne życie, a przez ekran przewija się galeria postaci: roześmiana młoda para, skonfundowany niemiecki dziennikarz, którego służby kontrolne biorą za faszystę, czy okradziony właściciel luksusowego auta.

Czas trwania: 1 godz. 50 min.
Reżyseria: Siergiej Łoźnica
Scenariusz: Siergiej Łoźnica
Gatunek: dramat
Produkcja: Francja, Holandia, Niemcy, Ukraina, Rumunia
Obsada: Valeriu Andriuţă (Mieszkaniec Donbassu), Evgeny Chistyakov (Mieszkaniec Donbassu), Georgiy Deliev (Mieszkaniec Donbassu)

Sofia

Współczesne Maroko, gdzie tradycja miesza się z nowoczesnością. Dwudziestoletnia Sofia mieszka z rodzicami w Casablance. Jest w ciąży, ale nawet sama przed sobą nie chce się do tego przyznać. Seks pozamałżeński jest w jej kraju karany więzieniem. Sofia musi podjąć decyzje, które uratują honor jej rodziny i zaważą na całym jej życiu. Reżyserka Meryem Benm’Barek-Aloïsi, niczym Asghar Farhadi pokazuje obraz społeczeństwa przez pryzmat problemów i lęków swoich bohaterów. Choć życie Sofii determinuje miejsce urodzenia, to dziewczyna znajduje w sobie siłę, by pokierować swoim życiem.

Czas trwania: 1 godz. 20 min.
Reżyseria: Meryem Benm’Barek-Aloïsi
Scenariusz: Meryem Benm’Barek-Aloïsi
Gatunek: dramat
Produkcja: Francja, Katar
Obsada: Maha Alemi (Sofia), Lubna Azabal (Leila), Sarah Perles (Lena), Faouzi Bensaïdi (Faouzi)

 

Winni

Rutynowy wieczór przy telefonie alarmowym. Operator odbierający dziś połączenia – były funkcjonariusz policji – z niecierpliwością czeka na zbliżający się koniec zmiany. Pijani imprezowicze, niedzielni kierowcy, blokujący numer żartownisie – irytacja policjanta rośnie, do momentu, kiedy odbiera telefon od spanikowanej kobiety. Została porwana, a samochód, w którym się znajduje, jedzie w nieznanym kierunku. Gdy połączenie zostanie gwałtownie przerwane, mężczyzna nie opuszczając pokoju rusza kobiecie na ratunek, polegając wyłącznie na swoim doświadczeniu, intuicji i… telefonie.

Czas trwania: 1 godz. 25 min.
Reżyseria: Gustav Möller
Scenariusz: Gustav Möller, Emil Nygaard Albertsen
Gatunek: thriller
Produkcja: Dania
Obsada: Jakob Cedergren (Asger Holm), Jessica Dinnage (Iben), Omar Shargawi (Rashid), Johan Olsen (Michael)

Climax

Climax to inspirowana prawdziwymi wydarzeniami opowieść o grupie tancerzy, którzy w pewną zimową noc spotykają się w opuszczonej szkole na odludziu. Taneczna próba w rytm przebojów takich grup jak Daft Punk, Apex Twin i Soft Cell szybko zamienia się w pełną seksualnego napięcia imprezę. Gdy wychodzi na jaw, że domowej roboty sangrię ktoś „doprawił” narkotykami, dzika zabawa w zamkniętym budynku przeradza się w ekstremalną, psychodeliczną podróż.

Czas trwania: 1 godz. 30 min.
Reżyseria: Gaspar Noé
Scenariusz: Gaspar Noé
Gatunek: dramat
Produkcja: Francja
Obsada: Sofia Boutella (Selva), Romain Guillermic (David), Souheila Yacoub (Lou), Smile Kiddy (Tatuś)

Czarne bractwo. BlacKkKlansman

Jest początek lat siedemdziesiątych, a Ron Stallworth jest pierwszym czarnoskórym detektywem, który służy w Departamencie Policji w Colorado Springs. Zdeterminowany, by wyrobić sobie nazwisko, Stallworth odważnie decyduje się na niebezpieczną misję: infiltracje Ku Klux Klanu. Razem z kolegą Flipem Zimmermanem tworzą grupę, której udało się przeniknąć do struktur Ku Klux Klanu. Udowodnili rasistowskie działania organizacji, uniemożliwili dokonanie zamachu, w którym mieli zginąć ludzie.
Czas trwania: 2 godz. 8 min.
Reżyseria: Spike Lee
Scenariusz: Spike Lee, Charlie Wachtel
Gatunek: biograficzny, dramat, kryminał
Produkcja: USA
Obsada: John David Washington (Ron Stallworth), Adam Driver (Flip Zimmerman), Laura Harrier (Patrice Dumas), Topher Grace (David Duke)

Księgarnia z marzeniami

Florence Green szukając sposobu na życie, postanawia otworzyć księgarnię w sennym miasteczku u wybrzeży Anglii. Sprowadza dla mieszkańców dzieła światowej literatury, m. in. ”Lolitę” Nabokowa oraz ”451 stopni Farenheita” Bradbury’ego, i u niektórych wywołuje to oburzenie, a u lokalnych elit nawet protest – wszak książki mogą być niebezpieczne! Bardzo wpływowa dama zrobi wiele, by zamknąć ten ”sklepik”. Florence jednak będzie konsekwentna. Tym bardziej, że zdobywa sympatię i wsparcie miejscowego miłośnika powieści.

Czas trwania: 1 godz. 50 min.
Reżyseria: Isabel Coixet
Scenariusz: Isabel Coixet
Gatunek: dramat
Produkcja: Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania
Obsada: Emily Mortimer (Florence Green), Bill Nighy (Edmund Brundish), Patricia Clarkson (Violet Gamart), Hunter Tremayne (Pan Keble)

 

Oko na Julię

Gordon pracuje w amerykańskiej firmie ochraniającej rurociąg położony na północnoafrykańskiej pustyni. Za pomocą robota-drona bacznie obserwuje oddaloną o tysiące kilometrów okolicę z biura w Detroit. Pewnego dnia na terenie patrolowanym przez Gordona zjawia się dziewczyna – Ayusha, która zaczyna go intrygować. Chłopak postanawia śledzić ją za pomocą drona i dowiaduje się, że rodzina chce ją zmusić do zamążpójścia ze starszym mężczyzną. Ayusha jest zakochana w innym. Dziewczyna postanawia uciec, a Gordon decyduje się jej w tym pomóc. Ta pustynna wersja Romeo i Julii wciąga Gordona bez reszty.

Czas trwania: 1 godz. 36 min.
Reżyseria: Kim Nguyen
Scenariusz: Kim Nguyen
Gatunek: przygodowy, romans
Produkcja: Francja, Kanada, Maroko
Obsada: Joe Cole (Gordon), Lina El Arabi (Ayusha), Faycal Zeglat (Kaarim), Mohammed Sakhi (Niewidomy z laską)

Boso po ściernisku

Trwa II wojna światowa. Eda wraz z ojcem i matką opuszcza Pragę i przeprowadza się na wieś, gdzie mieszkają jego krewni, w tym wujek, który ma w rodzinie opinię czarnej owcy. Śledzimy prowincjonalne perypetie młodego bohatera. Zabawy w towarzystwie lokalnych dzieciaków. Pierwsze, mniej lub bardziej śmiałe doświadczenia z przedstawicielkami płci przeciwnej. Różnego rodzaju domowe awantury. Kolejne ekranowe sytuacje odznaczają się lekkością familijnych anegdot, dobroduszny humor miesza się w nich z nieszkodliwą dawką sentymentalizmu. Gdzieś w tle nieustannie toczą się krwawe wojenne zmagania, ale nie przeszkadza to zbytnio Edzie w korzystaniu z licznych uroków dzieciństwa. Najnowszy film Jana Svěráka to prequel jego pochodzącej z 1991 roku Szkoły podstawowej.

Czas trwania: 1 godz. 51 min.
Reżyseria: Jan Svěrák
Scenariusz: Jan Svěrák
Gatunek: dramat, komedia
Produkcja: Czechy
Obsada: Lojzík Gréc (Eda), Oldřich Kaiser (Vlk), Jan Tříska (Dziadek), Tereza Voříšková (Matka)

Młodość Astrid

Znamy ją jako starszą panią, która napisała fenomenalne (choćby „Dzieci z Bullerbyn” czy „Pippi Pończoszanka”) książki dla dzieci. Taką też Astrid poznajemy w pierwszych scenach filmu Christensen, gdy odbiera życzenia urodzinowe, przesłane przez dzieci z całego kraju. Pisarka cofa się pamięcią do lat młodości – wspomina jak za zgodą rodziców zaczęła pracować w lokalnej gazecie, a przy okazji uwikłała się w romans z wiele od niej starszym przełożonym. „Młodość Astrid” to jednak nie tylko biografia popularnej pisarki, to przede wszystkim opowieść o losie niezależnej kobiety, która chce żyć na własnych warunkach i mieć możliwość rozwijania swojego niebywałego talentu literackiego.

Czas trwania: 2 godz. 3 min.
Reżyseria: Pernille Fischer Christensen
Scenariusz: Kim Fupz Aakeson, Pernille Fischer Christensen
Gatunek: biograficzny, dramat
Produkcja: Dania, Szwecja
Obsada: Alba August (Astrid), Maria Bonnevie (Hanna), Trine Dyrholm (Marie), Magnus Krepper (Samuel)

 

Ava

Opowieść o młodej dziewczynie, w której dojrzewa bunt. Ava spędza wakacje z matką nad Atlantykiem. Senną atmosferę niespodziewanie przerywa wiadomość o tajemniczej chorobie, która, być może, jest wytworem jej fantazji. Czas, który pozostał do końca wakacji postanawia uczynić niepowtarzalnym. Poznany na plaży tajemniczy chłopak staje się częścią nowego świata bohaterki, która odważnie podąży za swoimi pragnieniami.

Czas trwania: 1 godz. 45 min.
Reżyseria: Léa Mysius
Scenariusz: Léa Mysius
Gatunek: dramat, komedia
Produkcja: Francja
Obsada: Noée Abita(Ava), Laure Calamy (Maud), Juan Cano (Juan), Tamara Cano (Jessica)

Wyspa psów

Opowieść o dwunastoletnim japońskim chłopcu imieniem Atari, którego wychowuje skorumpowany burmistrz wielkiego miasta Megasaki. Gdy na mocy specjalnego dekretu wszystkie psy domowe wygnane zostają na ogromne wysypisko odpadów, Atari leci na miniaturowej machinie powietrznej na „wyspę śmieci”, by odnaleźć swego ukochanego psa. Na miejscu gromadzi wokół siebie grupę czworonożnych przyjaciół i wraz z nimi wyrusza na wielką wyprawę, która zadecyduje o losach i przyszłości całej Prefektury.

Czas trwania: 1 godz. 41 min.
Reżyseria: Wes Anderson
Scenariusz: Wes Anderson
Gatunek: animacja, komedia, przygodowy
Produkcja: Niemcy, USA

Lato 1993

„Lato 1993” to czarująca i niebanalna podróż w czasie. Film, który doceniła publiczność na całym świecie, w idealnych proporcjach wzrusza i bawi. Carla Simón, wyróżniona Kryształowym Niedźwiedziem na Berlinale, z wyczuciem portretuje proces przeżywania starty i ekscytację towarzyszącą budowie nowej rodziny. Jej film łączy w sobie ciepło i błogość z intensywnymi emocjami czasu dorastania. Lato 1993 to film, który udowadnia, że szczęście można znaleźć wszędzie – wystarczy się rozejrzeć.

Czas trwania: 1 godz. 36 min.
Reżyseria: Carla Simón
Scenariusz: Carla Simón
Gatunek: dramat
Produkcja: Hiszpania
Obsada: Laia Artigas (Frida), Paula Robles (Anna), Bruna Cusí (Marga), David Verdaguer (Esteve)

 

 

Made in Italy

Riko pracuje w fabryce przetwarzającej mięso, podobnie jak jego ojciec. Częściej widzi zwierzęta niż ludzi, a życia nie ułatwia mu skomplikowana relacja z Sarą. Zresztą Riko i tak ma szczęście: większość jego kolegów straciła pracę po pięćdziesiątce i w ogóle nie ma źródła utrzymania. Czas wolny spędza z przyjaciółmi, między innymi z Carnevale, ale nie pomaga mu to ukoić duszy skołatanej kryzysami egzystencjalnymi. Pewnego dnia grupa przyjaciół postanawia pojechać do Rzymu, gdzie bierze udział w protestach ulicznych. Riko zostaje ranny w głowę, co powoduje, że chce zmienić swoje życie: zaczyna rozmawiać z żoną, a w pracy dopominać się o swoje

Reżyseria: Luciano Ligabue
Scenariusz: Luciano Ligabue
Gatunek: dramat, komedia
Produkcja: Włochy
Obsada: Stefano Accorsi (Riko), Kasia Smutniak (Sara), Fausto Maria Sciarappa (Carnevale), Walter Leonardi (Max)

 

 

Macunaima wraca do São Paulo

Macunaima wraca do São Paulo

Tytuł filmu nawiązuje do napisanej w 1928 roku powieści Mário de Andrade „Macunaima”. Jej tytułowy bohater, legendarny trikster z dorzeczy Orinoko, wyrusza w podróż do rozwijającego się dynamicznie miasta São Paulo. Blisko sto lat później Rumiak wraca z „Macunaimą” do tej samej metropolii – książką filtruje napotkaną tam rzeczywistość, zauważa zmiany, punktuje kontrasty. Nie jest to już okres prosperity, wysokościowce okupują bezdomni, po ulicach wloką swój dobytek kolonie zbieracko-łowieckie; miejska tkanka obumiera. Z założenia nie jest to jednak kolejna miejska dystopia. Kluczem do filmu stało się graffiti, na które artysta natrafił w jednym z okupowanych budynków, ukazujące trzy mądre małpy. W tamtym miejscu jego wymowa była oczywista – jasna, zamożna część miasta nie chce widzieć jego ciemnej strony. Film jest ćwiczeniem z wyobraźni, zakłada sytuację odwrotną – kamera pokazuje wyludnioną metropolię, zamieszkaną tylko przez bezdomnych; tysiące pozostałych mieszkańców wraz z insygniami ich dobrobytu – samochodami, kosztownymi ubraniami, etc. – zostało usuniętych cyfrowo w postprodukcji. Film „Macunaima wraca do São Paulo” jest częścią projektu „Ślady ludzi” kuratorowanego przez Stephana Strouxa, na który składa się również cykl fotograficzny zrealizowany w Polsce przez znanego brazylijskiego fotografa, Cristiano Mascaro.

Scenariusz, reżyseria i montaż: Sławomir Rumiak
Muzyka: Kuba Suchar
Narrator: Alessandro Gagliardi
Czas trwania: 50 min

 

Nie jestem czarownicą

Uznana za czarownicę i jako sierota bezbronna wobec oskarżeń, dziewięcioletnia Shula zostaje wysłana do obozu dla wiedźm. Wykluczone ze wspólnoty, odizolowane kobiety zmuszane są do ciężkiej pracy i traktowane jako turystyczna atrakcja. Każda z czarownic ma przytwierdzoną do pleców białą szarfę – po to, by nie mogła odlecieć.

Czas trwana: 1 godz. 30 min.
Reżyseria: Rungano Nyoni
Scenariusz: Rungano Nyoni
Gatunek: dramat
Produkcja: Francja, Wielka Brytania
Obsada: Maggie Mulubwa (Shula), Henry B.J. Phiri (Pan Banda), Nancy Murilo (Darczyńca), Margaret Sipaneia

120 uderzeń serca

W filmie Campillo euforia spotyka rozpacz, a przyspieszone bicie serca przypomina tykanie odliczającego czas zegara. Bo o wyścig z czasem tu chodzi: mamy wczesne lata 90., epidemia AIDS zbiera we Francji swoje żniwo przy cichej zgodzie rządu i koncernów farmaceutycznych. Zmowę milczenia wokół choroby akcjami, marszami, happeningami starają się przerwać aktywiści z paryskiego ACT UP.

Czas trwania: 1 godz. 15 min.
Reżyseria: Robin Campillo
Scenariusz: Robin Campillo
Gatunek: dramat
Produkcja: Francja
Obsada: Nahuel Pérez Biscayart (Sean Dalmazo), Arnaud Valois (Nathan), Adèle Haenel (Sophie), Antoine Reinartz (Thibault)